— Voľný čas —

Ak nepracujeme s bicyklami, tak relaxujeme na bicykloch. Naša cyklistická rodina sa začína rozrastať o nových priateľov a nadšencov tohto športu, ktorí sa s nami radi podelia o svoje zážitky na dvoch kolesách.

Trip - 134 km / SNV, Ferčekovce, Novoveská Huta, cyklochodník smerom na Pod Flajšerom, Vojtechová samota, Zadný Hýľ, Chotárna dolka, Biele vody, Dedinky, Mlynky, Hnilec, Nálepkovo, Švedlár, Mníšek nad Hnilcom, Helcmanovce, Prakovce, Chata Erika, Zlatá Idka, Hýľov, Nižný Klatov, Myslava a Ke.

Okruh - 100 km / Kysak, po červenom chodníku na Jánošíkovu vyhliadku, Prielohy, Sedlo pod Vysokým vrchom, odtiaľ po zelenej až po Vozárku na modrý chodník, zastávka Ružín, Bradan, Kalyská a po modrej na Potoky a ďalej na Jahodnú. Cez Findirákovú na Alpinku, ďalej na Horný Bankov, Široký dol, Kamenný potok, Myslava a domov.

Okruh - 117 km / Vodojem na Furči, Zelený dvor, obec Ťahanovce, Družstevná, Lemešany, Obišovce, Ruské Pekľany, Ľubovec, Suchá dolina, Sedlice, Miklušovce, Klenov, Margecany, Malá a Veľká Lodina, Kysak, Trebejov, Družstevná, Košice.

Okruh - 125 km / Euro Velo pri Železničnej strednej škole, odtiaľ do Krásnej, Vyšnej a Nižnej Hutky, Bohdanoviec, Rákoša a Slanca. Pred Slancom odbočiť do lesa na Izru. Ďalej do Maďarska do Pusztafalu. Potom nasledovali Fuzérkomlós, Pálháza, Telkibánya, Gonc a Hidasnémeti. Na slovenskej strane nasledovali Perín-Chym, Veľká Ida, Šaca, Malá Ida, Bukovec a Ke.

Okruh - 80 km / Koliba na KVP, Jahodná, odtiaľ k rázcestiu nad Vyšným Klatovom, ďalej k rozcestníku Handžová, odtiaľ nie doprava smerom na Lajošku, ale doľava až na miesto skládky dreva, ďalej dole smerom k asfaltke nad Mexikom. Po asfaltke spodnou cestou smerom k vleku Hutných stavieb, na ypsilonke doľava až k neznačenému chodníku a ďalej k modrému chodníku. Odtiaľ neznačeným chodníkom na zelený chodník, ďalej k rozcestníku Rozbitý kameň. Odtiaľ po červenom chodníku až k Erike. Odtiaľ po červenej k Lajoške, na Pišivenky a po 1 km neznačeným chodníkom na cyklochodník až do Vyšného Klatova a odtiaľ po ceste až do Ke.

Okruh - 94 km / Koliba na KVP, Jahodná, Košická Belá, za Belou som už šiel po ceste až do Margecian. Odtiaľ popri Hornáde až k tunelu a lesom po parádnej ceste až na asfaltku k priehradnému múru Hornádu. Ďalej som pokračoval po asfaltke smerom na Lodinu a na prvom moste som šiel po modrej až po prvú y-nku na ktorej som šiel v ľavo a pokračoval až ku Kráľovej studni, ďalej na Findorákovu, Jahodnú, Vyšný Klatov, Myslava a Ke.

Okruh - 80 km / Koliba na KVP, cez Krigrund na Bankov, Čermeľ, potom za Baránkom po červenej na Hrešnú. Trasa ďalej viedla cez Findorákovú na Jahodnú, Lajošku a späť k rázcestiu nad Vyšným Klatovom, ďalej opäť na Jahodnú, Findorákovú, Alpinku, Spodný Bankov a Košice.

Okruh - 112 km / Košice, Nižná Myšľa, odtiaľ na Horáreň Červený vrch, ktorá sa nachádza nad Skárošom. Ďalej po žltej na Veľkú Marovku, Malý Milič, ďalej po červenej na Malú Izru cez Chata Kopaska do Izry. Ďalej na maďarskú stranu do Fuzeru, do Holláhazy, Kekédu, Trsteného pri Hornáde, Ždane, Čane, Hanisky, Malej Idy, Bukovca a Košice.

Okruh - 80 km / Košice, Zelený Dvor, Hrašovík, Beniakovce, Budimír, Družstevná pri Hornáde, Sokoľ, Kráľová studňa - rázcestie, Jánošová lúka, Lesná škola, Findoráková, Košická Belá, Jahodná, Vyšný Klatov, Nižný Klatov, Myslava a Košice.

Okruh - 115 km / Košice, Zelený Dvor, Beniakovce, Šarišské Bohdanovce, Záborské, Kokošovce, jazero Sigort, Abranovce, ďalej po žltej na "Vyhliadku na Tatry". Sigort - Rácová, Zlatá Baňa, Temný les, Opálové bane, Červenica, Opina, Kecerovce, Vtáčkovce, Ploské, Budimír, Družstevná pri Hornáde, Košice.

Okruh - 82 km / Košice, Zelený Dvor, Kavečany, Bankov, Jahodná a Košice.

Okruh - 85 km / Košice, Jahodná, Košická Belá, Opátka, Sedlo pod Suchým vrchom, Jahodná, Hrešná a Košice.

Okruh - 81 km / Košice, Jahodná, Košická Belá, Zlatník, Kaliská, Kojšov, Kojšovská hoľa Košice.

Okruh - 80 km / Košice, Kysak, Ružín, Sedlo pod Vysokým vrchom, Findoráková, Jahodná, Vyšný Klatov, Klatovianka, Košice.

Okruh - 99 km / Košice, Ružín, Opátka, Sedlo pod Suchým vrchom, Zlatoidské lúky, Lajoška, Vyšný Klatov, Klatovianka, Horný Bankov, Košice.

Okruh - 74 km / Košice, Zlatá Idka, Zlatoidské lúky, Lajoška, Jahodná, Findoráková, Alpinka, Košice.

Okruh - dva v jednom - 90 km / Košice, Hýľov, Rudník, Malá Ida, Bukovec, Košice, Kostolianka cesta za lomom - Kavečianska stojka, Kavečany, Chata Hrešná, Lesná škola, Alpinka, Košice.

Okruh - 20 km / Oblasť Rajca, Medvedí okruh z Kamennej Poruby.

Okruh - 28 km / Oblasť Rajca, z Kamennej Poruby na Stratený Budzogáň, ďalej na Rajec a  do Kamennej Poruby.